In cazul in care nu esti multumit de calitatea produselor realizate de catre noi, acestea pot fi returnate in termen de 14 zile calendaristice de la primire, conform O.G. 34/2014, prin posta sau curier rapid.
Produsele nepersonalizate se vor returna in termen de 14 zile, cu toate accesorile incluse si in aceeasi starea in care au fost primite, prin posta sau curier, fara penalitati si fara a fi necesara invocarea vreunui motiv.
Contravaloare produsului/produselor va fi returnata de catre vanzator in termen de 14 zile calendaristice de la data primiri formularului de retur. Contravaloarea in lei va fi restituita in contul clientului din care a fost facuta plata in cazul comenzilor online, sau prin virament bancar in cazul comenzilor achitate ramburs.
Formularul de retur este disponibil aici.
Conform O.G. 34/2014, produsele personalizate in mod clar sau confectionate dupa specificatiile prezentate de catre consumator, nu se pot returna. Exceptie fac cazurile in care produsele nu respecta normele de calitate si conformitate, printre care se enumera urmatoarele situatii:
- Poza sau mesajul gravat este diferit fata decat cel trimis de catre client
- Dimensiune produsului este diferita fata de cea specificata de catre client
- Produsul personalizat este altul fata de cel selectat de client
- Culoare lichenilor este diferita fata de cea mentionata de catre client
- Produsul prezinta defecte de fabricatie
Produsele pot prezenta noduri de lemn,fibra proeminenta,urme de taiere mecanica sau laser,diferenta de nuante cauzata de masa lemnoasa sau in urma gravarii,diferenta de nuanta fata de fotografia trimisa sau produsele prezentate pe site
De asemenea ,articolele ce necesita prelucrare manuala(gravuri,caricaturi,schite,etc)pot suferii mici modificari ale trasaturilor in urma prelucrarii sau datorita calitatii pozei primite.
Toate acestea nu vor fi considerate defecte,comanda va fi executata intocmai fara a se cere confirmare telefonica.
In cazul produselor personalizate, clientul trebuie sa anunte vanzatorul in termen de 7 zile de la receptia produsului, iar acesta va incerca sa remedieze defectiunea in maxim 10 zile lucratoare de la primirea sesizari. In cazul in care defectiunea nu poate fi remediata vanzatorul va inlocui produsul cu unul conform, daca este disponibil pe stoc. Daca produsul nu este disponibil in stoc vanzatorul va returna contravaloare produsului si costurile de transport in termen de 25 zile calendaristice de la primirea sesezarii. Contravaloarea in lei va fi restituita in contul clientului din care a fost facuta plata in cazul comenzilor online, sau prin virament bancar in cazul comenzilor achitate ramburs.
In cazul comenzilor preluate prin alte metode(Facebook,telefonic,whatsapp)pentru produse standard sau alte produse realizate la cererea si dupa specificatiile clientilor returul nu este acceptat daca se constata faptul ca au aparut erori de comunicare ca:
-indicare gresita cod produs
-greseli de tastare
-greseli de exprimare
- orice alta eroare aparuta in urma solicitarii de a modifica produsele standard